З'явилося нове роз'яснення щодо того, якими саме документами юридичні особи мають підтверджувати місце реєстрації транспортного засобу, що важливо для правильного визначення конкретного контролюючого органу, до якого компанія зобов'язана подати декларацію з транспортного податку та сплатити належні кошти.
Експрес-аналіз «Транспортний податок для юридичних осіб: як правильно визначити податкову» уже є на LIGA360.
Відповідно до ПКУ юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на початок року і подають декларацію за місцем реєстрації об'єкта оподаткування. Водночас процес реєстрації самих автомобілів у сервісних центрах МВС здійснюється за місцем звернення власника, незалежно від юридичної адреси підприємства. Через це бухгалтерам буває складно визначити, до якої саме податкової подавати звітність.
У аналітиці фахівці детально проаналізували норми ПКУ, Порядку державної реєстрації транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, а також Порядку ведення Єдиного державного реєстру транспортних засобів. Спираючись на порядок внесення відомостей про місцезнаходження юридичної особи до реєстраційних документів та баз даних МВС, також чітко окреслили офіційний перелік документів, які є беззаперечним підтвердженням місця реєстрації авто для податкових цілей.
Бухгалтерам підприємств, на балансі яких є легкові автомобілі, варто заздалегідь перевірити наявні документи на автотранспорт і правильно обрати контролюючий орган для подання звітності.
LIGA360 допоможе бути впевненим у кожному рішенні.