Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Штрафи за кожну запізнілу форму 20-ОПП нараховують окремо

8 жовтня 2026, 09:30
200
0
Автор:
Реклама

Платник податків зобов'язаний повідомляти контролюючі органи про всі об'єкти оподаткування та об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, за основним місцем обліку. Заяву за формою № 20-ОПП слід подати протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття таких об'єктів.

Відокремлені підрозділи інформують лише про об'єкти, що перебувають на їхньому балансі. Юрособа звітує про всі інші. Форму потрібно подавати щоразу, коли з'являється новий об'єкт.

За неподання у встановлені строки, подання з помилками чи в неповному обсязі передбачено штраф:

• для самозайнятих осіб - 340 грн;

• для юросіб та відокремлених підрозділів - 1020 грн.

Якщо порушення не усунуто або його здійснено повторно протягом року - суми подвоюються: 680 грн і 2040 грн відповідно.

Важливо: якщо виявлено кілька фактів несвоєчасного подання заяв за формою № 20-ОПП (у тому числі під час документальної перевірки), штраф накладається за кожне таке порушення окремо.

Бухгалтерам варто перевірити календар бухгалтера та алгоритми заповнення заяви, щоб уникнути накопичення штрафів. У LIGA360 доступна спеціальна ситуація для бухгалтера, яка допомагає вчасно відстежувати строки подання форми № 20-ОПП та правильно її оформлювати.

Якщо Ви не наш клієнт - почніть свою роботу з LIGA360 вже сьогодні - Ligazakon.net

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини