Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

ФОП на єдиному податку зобов'язані подавати річну декларацію навіть без доходів

8 жовтня 2026, 17:30
5
0
Автор:
Реклама

ФОП - платники єдиного податку першої-третьої груп зобов'язані подавати податкову декларацію платника ЄП разом із Додатком 1 та Додатком 2 за звітний рік, навіть якщо протягом року не отримували доходу і не мають об'єктів оподаткування.

Винятки передбачені лише для тих, хто звільнений від сплати єдиного внеску за себе (пенсіонери за віком чи вислугою років, особи з інвалідністю, громадяни, які досягли пенсійного віку та отримують пенсію або соціальну допомогу), а також для тих, у кого не виникає обов'язок визначати мінімальне податкове зобов'язання.

Для платників третьої групи діє особливе правило: якщо протягом І кварталу, півріччя чи трьох кварталів відсутні доходи та об'єкти, що підлягають декларуванню, декларацію за ці періоди можна не подавати. Проте якщо доходи відображалися хоча б в одному кварталі, їх необхідно повторно показати в річній декларації без повторної сплати єдиного податку.

Бухгалтерам варто звірити строки в календарі бухгалтера та скористатися алгоритмами заповнення декларації, щоб уникнути помилок при підготовці річної форми. У LIGA360 доступна відповідна ситуація для бухгалтера, яка допомагає швидко перевірити обов'язковість подання декларації та додатків залежно від статусу підприємця.

Якщо Ви не наш клієнт - почніть свою роботу з LIGA360 вже сьогодні - Ligazakon.net

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини