Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Подання звітів 1-ВП та 1-ОП за умови припадання 10 числа на вихідний

7 жовтня 2026, 10:30
21
0
Автор:
Реклама

Суб'єктам господарювання, які здійснюють діяльність у сфері виробництва та обігу підакцизних товарів, слід пам'ятати про особливості обчислення граничних термінів подання звітності. За загальним правилом, що місяця подаються звіти за формами № 1-ВП та № 1-ОП.

Останнім днем для звітування за цими формами є 10 число місяця, наступного за звітним. Проте нерідко виникає питання щодо дій платника, якщо ця дата припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день.

У разі коли крайній термін подання звітів за формами № 1-ВП та № 1-ОП припадає на вихідний або святковий день, застосовується стандартна норма про перенесення строків: останнім днем подання вважається перший робочий день, який слідує за вихідним.

Так, як останній день подання вказаних звітів за вересень 2026 року припадає на суботу, то подати ці звіти слід не пізніше 12 жовтня 2026 року.

Щоб завжди бути в курсі граничних дат та не допустити прострочення, орієнтуйтеся на календар бухгалтера. А для правильного відображення показників та уникнення штрафних санкцій використовуйте алгоритми заповнення звітів за формами № 1-ВП і № 1-ОП.

Відповідні ситуація для бухгалтера та всі практичні рекомендації щодо формування звітів за формами № 1-ВП і № 1-ОП уже доступні у LIGA360, де зібрано необхідні аналітичні матеріали для безпечного та безпомилкового подання акцизних звітів.

Якщо Ви не наш клієнт - почніть свою роботу з LIGA360 вже сьогодні - Ligazakon.net

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини