Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Дія Сіті та лікарняні: коли діє обмеження допомоги мінімальною зарплатою

5 жовтня 2026, 10:30
7
0
Автор:
Реклама

Підприємство, яке набуло статусу резидента Дія Сіті, застосовує загальні правила нарахування ЄСВ - 22% (або 8,41% для працівників з інвалідністю). у місяці набуття цього статусу. Пільговий порядок сплати ЄСВ у розмірі мінімального страхового внеску починає діяти лише з місяця, наступного за місяцем набуття статусу резидента Дія Сіті.

Якщо Ви не наш клієнт - почніть свою роботу з LIGA360 вже сьогодні - Ligazakon.net

Також у місяці набуття такого статусу допомогу по тимчасовій непрацездатності розраховують за загальними правилами. Розрахунковим періодом є попередні 12 календарних місяців. Середньоденну зарплату визначають діленням фактично нарахованого за цей період доходу, на який нараховано ЄСВ, на кількість календарних днів розрахункового періоду.

Усі деталі у матеріалі «Лікарняні працівнику Дія Сіті: з якого періоду діє обмеження суми допомоги».

Також спеціальне обмеження суми лікарняних для резидентів Дія Сіті - не більше розміру мінімальної зарплати на місяць - у такій ситуації не застосовується. Причина в тому, що в розрахунковому періоді ЄСВ сплачувався за загальними правилами, а не в розмірі мінімального страхового внеску. Також допомога виплачується у розмірі залежно від загального страхового стажу працівника - 50%, 60%, 70% або 100%.

Для роботодавців - майбутніх і нових резидентів Дія Сіті - це означає, що під час розрахунку лікарняних потрібно враховувати не лише дату отримання статусу, а й дату настання страхового випадку та період, за який сплачувався ЄСВ. Саме ці обставини визначають, чи виникають підстави для застосування спеціального обмеження виплати. Тому перехід на пільговий порядок ЄСВ із першого числа наступного місяця не означає автоматичного застосування всіх спеціальних правил Дія Сіті до лікарняного, страховий випадок за яким настав раніше.

Ще більше практичних порад для правильних рішень для роботодавця читайте у матеріалах LIGA360:

"Розрахунок суми декретних для новоприйнятої працівниці резидента Дія Сіті";

"Оплата перших 5 днів непрацездатності резидентами Дія Сіті: чи діють обмеження".

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
УВІЙТИ
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях
Схожі новини